|   Motolinia: 725 593 769   |  Gadu-gadu:  536195   |   Email: sklep@motocyklove.pl   |   Formularz kontaktowy   |  

Producenci

Regulamin

Sklep internetowy, działający pod adresem www.motocyklove.pl  prowadzony przez:

 

MAREK PODLEWSKI - MOTOCYKLOVE PL

 

 

I. Sposoby składania zamówień

1.       Sklep internetowy Motocyklove.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.

2.      Zamówienia są składane oraz przyjmowane przez:

Ø       stronę internetową www.motocyklove.pl  po zalogowaniu się w systemie do panelu klienta

Ø       e-mail: sklep@motocyklove.pl

Ø       telefonicznie: 725 593 769

Ø       komunikator internetowy Gadu-Gadu: 536195

3.       Sprzedaż przez stronę internetową istnieje tylko po zalogowaniu się do panelu Klienta. Potwierdzenie przyjęcia zamówienia następuje w momencie nadania przez system numeru zamówienia i otrzymaniu potwierdzającego e-maila z numerem zamówienia. Jeżeli Klient nie otrzyma wiadomości e-mail z numerem zamówienia oznacza to, że zamówienie nie zostało przyjęte do realizacji. Składanie zamówienia poprzez stronę internetową jest najbezpieczniejszą formą kontroli zamówienia.

4.       Jeżeli Klient składa zamówienie innym sposobem niż strona internetowa, zobowiązany jest do podania danych adresowych: imię, nazwisko, adres dostawy, telefon i adres e-mail, które są niezbędnym warunkiem przyjęcia zamówienia.

5.       Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości.

 

II. Realizacja zamówień

1.       Rozpoczęcie realizacji zamówienia i zawiązanie umowy pomiędzy Klientem a firmą Motocyklowe.pl następuje po zaakceptowaniu i nadaniu numeru zamówienia przez pracowników sklepu www.motocyklove.pl  Zamówienie przyjmuje wtedy status "W trakcie realizacji".

2.       W przypadku braku jakichkolwiek towarów zamówionych przez Klienta na magazynie lub u dostawców Klient jest informowany przez konsultantów telefonicznie lub e-mailem o braku możliwości zrealizowania jego zamówienia w założonym terminie. Klient podejmuje wówczas decyzje o dalszej realizacji zamówienia (wydłużenie się czasu realizacji lub realizacji zamówienia w częściach), bądź rzeczy celu przyśpieszenia realizacji zamówień, poszczególne produkty zawarte w ofercie sklepu internetowego www.motocyklove.pl  oznaczone są statusami uzależnionymi od stanu magazynowego danego produktu:

Ø       Wysyłka 24h - towar mamy w naszym magazynie głównym, wysyłamy go w ciągu 24 godzin (1 dzień roboczy) od chwili otrzymania zamówienia, o ile zamówienie zostało złożone do godziny 14.00

Ø       Wysyłka w terminie 10 dni roboczych (nie wyświetla się informacja na stronie) - towaru nie mamy w danym momencie w naszym magazynie - sprowadzamy go z innego magazynu lub od stałego dostawcy. Wysyłka w takim przypadku może potrwać do 10 dni roboczych

Ø       Wysyłka w terminie 5 tygodni roboczych - towar specjalny, nie możemy zadeklarować z góry, jak szybko go zdobędziemy. Wysyłka może potrwać do 5 tygodni roboczych. Dokładamy jednak wszelkich starań, aby takie zamówienie zrealizować jak najszybciej

Ø       Ten produkt będzie dostępny od dnia: ... - towar pojawi się w sprzedaży w dniu podanym w komunikacie i przyjmujemy na niego zamówienia. Będzie gotów do wysłania w podanym dniu o ile termin dostarczenia go do naszego magazynu nie opóźni się z winy producenta. Daty pojawienia się produktu w sprzedaży mogą się zmieniać. Jak tylko otrzymujemy taką informację, zmieniamy komunikat na stronie towaru.

3.       Jeżeli wszystkie zamówione produkty są dostępne w magazynie, (Wysyłka 24h) wysyłka następuje w ciągu 24 godzin od chwili złożenia zamówienia i od chwili potwierdzenia wpłaty na konto firmowe, jeżeli forma płatności wybrana przez Klienta jest inna niż "Za pobraniem". Jeżeli dostępność produktów w magazynie jest nie wystarczająca do zrealizowania zamówienia termin realizacji zamówienia wydłuża się do czasu dostawy zamówionych towarów u dostawców o czym Klient jest informowany telefonicznie lub e-mailem.

4.   W nielicznych przypadkach sklep "Motocyklove.Pl" zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty - bez podania przyczyny.

5.       Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

6.       Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał jako formę płatności "Odbiór osobisty" zostanie poinformowany o czasie zrealizowania zamówienia drogą telefoniczną bądź e-mailową. Kiedy towar, który został zamówiony, będzie do odbioru, Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mailem przez konsultantów.

7.       Po skompletowaniu wszystkich towarów z zamówienia Klienta (bądź ich części po skonsultowaniu się z Klientem) jest realizowana ich wysyłka. Nadanie przesyłki jest równoznaczne ze zrealizowaniem zamówienia - status zamówienia zmienia się na "Wysłane". Fakt nadania przesyłki jest potwierdzany e-mailem lub telefonicznie.

 

III. Wysyłka

1.       Wysyłka zamówionego towaru realizowana jest jedynie na terenie Polski

2.       Przy zamówieniu powyżej 300 zł i wpłacie na konto pokrywamy koszt przesyłki (dotyczy przesyłek na terenie Polski)

3.       Jeżeli podczas składania zamówienia Klient wybrał formę płatności przelewem, a zamówiony towar jest obecnie dostępny na magazynie głównym, istnieje możliwość przyśpieszenia realizacji zamówienia. W tym celu należy wysłać potwierdzenie wpłaty e-mailowo: sklep@motocyklove.pl. W momencie wystąpienia wątpliwości co do oryginalności dowodu wpłaty sklep zastrzega sobie możliwość wstrzymania realizacji zamówienia do momentu zaksięgowania wpłaty na konto firmowe. Jeśli Klient nie przyśle potwierdzenia wpłaty, zaksięgowanie wpłaty może potrwać do 14 dni roboczych.

 

IV. Płatności i ceny

1.       Wszystkie ceny podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania towarów promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian.

2.       Cena obowiązuje wyłącznie przy złożeniu zamówienia przez sklep internetowy. Ceny w salonach firmowych mogą nieznacznie różnić się od cen prezentowanych na stronach sklepu internetowego.

3.       Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.

4.       Podczas składania zamówienia Klient wybiera jedną z form płatności:

Ø       Odbiór osobisty

Ø       Za pobraniem - zamówiony towar jest wysyłany paczką, a zapłatę za towar Klient dokonuje u kuriera lub przedstawiciela innej firmy świadczącej usługi pocztowe w momencie odbioru towaru.

Ø       Przelew - klient dokonuje przedpłaty na konto firmowe

 

5.       Do każdej paczki jest dołączany paragon zawierający informacje na temat cen produktów, ich ilości i ceny, a także o kosztach przesyłki. Na życzenie Klienta wystawiana jest faktura VAT.

 

 

V. Wymiana i zwrot towaru

1.       Przed wymianą towaru Klient jest zobowiązany do skontaktowania się z konsultantem w sklepie www.motocyklove.pl  w celu ustalenia szczegółów rozmiarów, kolorów itp. danego produktu. Wymianie podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Odsyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem podczas transportu wraz z dołączonym paragonem zakupu lub kopią faktury a także wypełnionym formularzem zamiany lub formularzem zwrotu.

2.       Klient pokrywa koszty wysyłki towaru przeznaczonego do wymiany, zwrotu lub reklamacji na swój koszt. Po otrzymaniu paczki sklep wymienia towar na nowy w najkrótszym możliwym czasie i odsyła go do Klienta na swój koszt.

3.       Jeżeli towar otrzymany przez Klienta ma zostać wymieniony na inny, droższy model, koszt wysyłki nowego towaru do Klienta za pobraniem wynosi różnicę w cenie produktów powiększoną o 5zł (jako koszt usługi pobraniowej).

4.      Zwrot pieniędzy za reklamowany lub zwracany towar oraz zwrot przedpłat za niezrealizowane zamówienia jest dokonywany tylko na wskazane przez Kupującego konto bankowe (wymagane są pełne dane tj. właściciel konta, nr konta, adres właściciela konta) w terminie 14 dni od daty otrzymania zwracanego towaru przez Sprzedającego lub anulowania zamówienia. Przy zwrocie/wymianie towaru, Kupujący odsyła zwracany/wymieniany towar na swój koszt wraz z paragonem na adres Sprzedającego.

5.       Towar może być zwrócony do 14 dni roboczych od czasu otrzymania paczki przez Klienta. Zwrotowi podlega towar nieużywany, nieuszkodzony i w oryginalnym opakowaniu. Koszt przesyłki towaru do sklepu motocyklove.pl ponosi Klient.

6.       W przypadku zwrotu towaru sklep zwraca Klientowi sumę pieniędzy równą wartości jedynie zwracanego produktu nie wliczając kosztów przesyłki.

7.       Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.

 

VI. Reklamacje

1.       Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko na podstawie protokołu reklamacyjnego spisanego w obecności firmy dostarczającej produkt.

2.       W przypadku gdy dojdzie do uszkodzenia towaru lub Klient uzna iż zakupiony towar nie spełnia warunków określonych w umowie wówczas może zareklamować produkt.

3.       Na wszystkie zakupione artykuły nasz sklep udziela 24 miesięcznej gwarancji.

4.       Warunkiem przyjęcia reklamacji jest odesłanie towaru, wypełnienie zgłoszenia reklamacyjnego i dołączenie paragonu zakupu lub kopii faktury. Wysyłany towar powinien być zabezpieczony przed uszkodzeniem.

5.       Towar odsyłany do sklepu www.mototocyklove.pl  w celu rozpatrzenia reklamacji powinien być wyczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń powstałych podczas jego użytkowania.

6.       Sklep nie przyjmuje paczek za pobraniem, chyba, że po rozmowie z konsultantem ustalone było inaczej.

7.       Termin rozpatrzenia reklamacji może trwać do 14 dni.

 

VII. Rabaty dla klientów

1.       Każdy Klient, który dokona rejestracji w sklepie internetowym w miare powiększania się sumy wszystkich zamówień złożonych przez sklep internetowy. Klient otrzymuje kolejne wyższe rabaty. Progi rabatowe mogą ulegać zmianie bez wcześniejszego informowania Klientów.

2.       Po przekroczeniu kolejnego progu rabatowego przez Klienta sklep zobowiązuje się do zmiany wysokości rabatu.

3.       Rabaty naliczane są automatycznie od cen aktualnych na sklepie internetowym po zalogowaniu się Klienta do sklepu.

4.       Rabaty nie obowiązują w przypadku produktów objętych promocją.

5.       Rabaty rozpoczynają się automatycznie od 500 zl (1%)  kolejny to przekroczenie progu 1000zl (2%)

VIII. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna - sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem z momentu złożenia przez klienta zamówienia.
  2. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna - sprzedaży między sklepem a konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd powszechny w Szczecinie, właściwy dla siedziby sprzedawcy.
Wszelkie nazwy i znaki towarowe nienależące do firmy Motocyklove.pl mogą być znakami towarowymi i/lub zastrzeżonymi znakami towarowymi odpowiednich firm i zostały użyte jedynie w celach informacyjnych.

Projekt graficzny i wdrożenie www.Krud.IT
Sklep internetowy Shoper.pl